091202

Okej, detta är tredje gången jag försöker skriva här.
Får se om det kommer något vettigt ur mig denna gång.

Var heldag i skolan idag, inte okej alls att gå upp imorse. Jag var så sjukt trött och hade ingen lust alls.
Men, kämpe som man är, var det bara att gå upp ur sängen. Kallt och jävligt, ni förstår kanske min olust till att gå upp och vara i skolan jämfört med att ligga i en varm säng?
Jaja, upp kom jag iaf, pratade en liten stund med Ninis i telefon. Kom upp lite tidigare, och då menar jag LITE, typ 10 minuter haha.
Bestämde mig först för att promenera bort till skolan... Men så ångrade jag mig och tog bussen, tur var väl det i denna jävla kylan.
Men måste bättra på mig med det där, nu får jag börja cykla igen.

Väl i skolan började vi ju med Medicinsk Grundkurs, och vi gick igenom L-ABCDE. För er som undrar nu "Vad i helvete är det där", så handlade det om Stabilt Sidoläge.
Sedan fick vi öva på att lägga varandra i sidoläge och sånt. Jag har gjort det i gymnasiet, men kan vara bra att öva igen. Haha!
Stack och käkade sen hade vi föreläsning på Rådhuset.
Helt otroligt hur lustiga vissa människor är.
Hon som skulle hålla i "föreläsningen" är socialdemokrat och det får hon vara, jag skiter i vilket. Men, stör mig så extremt mycket på att hon sa såhär

"Jag tänker inte prata om partipolitik här, ni får tycka vad ni vill och rösta på vilka ni vill, men vad ni än gör, så rösta INTE på Sverigedemokraterna"

Men hallå, inser hon inte vad det är hon gör?
Visserligen kanske ingen annan reagerade på det än jag, och det finns väl dom som håller med henne.
Jag är inte alls insatt i politiken men va fan, man kan ju inte börja med att säga att hon inte ska bestämma vilka man ska rösta på, för att sen avsluta med att man inte ska rösta på  SD? Haha.
Åh så irriterande.

Hur som helst, pratade en stund med Ninis efter vi slutat, sen kom Stefan och hämtade mig och körde mig hem, tack för det! :)

Sen har jag bara suttit vid datorn. Beställde pizza, fet som jag är, och tjockat mig.
Fan, vad händer med mig nu får jag sluta.
BLÄ! Typ.

Westlife - Queen of my heart spelas just nu i mina hörlurar. Den är mysig och får mig att drömma mig bort lite granna från den bittra verklighet som jag är i just nu. Sorgligt men ja, den känns jävligt bitter just ikväll. Kanske bara för att det är kallt? Eller för att det är mörkt? Eller så är det bara one of those nights - jag vet inte haha.
Fast så bitter är den ju inte såklart. Haha, usch.

Imorgon är det BOX! YES!! Typ. Höjdpunkten i min vecka iaf haha!
Ledig från skolan också btw. Ska se om jag kanske kan sova ut, sen ska jag plugga. Pluggapluggaplugga, hela dagen! Nina ska kanske komma hit och plugga med mig eller så kommer jag dit. Vet inte riktigt hur det blir. MEN! Det löser vi. PÅ ett eller annat sätt, höhö.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva.
Ska väl fortsätta att trakkassera Maria på msn, haha!
Harenajs!
Hejhopp gummisnopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback