091203




Hallå där.
Idag har jag varit ledig, jag vaknade typ halv elva tror jag.
Sen var det upp och göra sig iordning, vänta på Nina, hon kom klockan ett.
Då stack vi till E-stop och handlade mat.
Sen kom vi hem till mig igen och började plugga, fan vad seg jag är på att komma igång! Men, kom iaf igång till slut, skrev någon sida men ska skriva rent det på datorn.
För er som undrar så gör vi ett arbete om cancer, vi valde prostata-cancer.
Efter lite plugg och käk så kom Michelle utanför mig och vi cyklade bort till Nautilus för att träna!
Det gick bra som vanligt men fick lite kramp i låret så kunde inte göra typ knäböj och sånt så mycket.
Men det gick över!

Nu sitter jag här hemma, har precis duschat och nu känner jag mig som en människa :)
DOCK känner jag mig trött som fän, fastän jag inte gjort så mycket idag, så ja tänkte gå å lägga mig i sängen och titta på någon idoldvd man fick på köpet om man köpte typ tre paket pålägg från Lithells eller något.
Typ "Det bästa från idol 2004 - 2009" haha. Jag gillar ju idol så vafan. :)

Imorgon ska Nina sova här! Vi ska ta en öl eller två jag blev så sugen på det, haha!
Sen ska vi hem till Stefan & Tobbe, blir väl kolla film eller något.


Nu ska jag inte skriva mer, fryser om händerna så det är kanske ett tecken på att jag ska gå å lägga mig? :) HAHA

Jaja.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback