091206

Good evening.^^
Min dator håller fasen på att ge upp helt nu.. Så Tobbe va så snäll att han låna ut sin ena till mig.
Förhoppningsvis fungerar min dator lite bättre snart så att jag kan lämna tillbaka denna, känns inte bra att behöva låna hans dator och så men det är snäll iallafall =D

Idag..Vad har hänt idag?
Jo detta är vad som hänt idag.

Först har jag dampat lite på datorn.. Sen kom Stefan hit och jag fick låna hans externa hårddisk för Benjamin skulle fixa min dator.
Kom hem till Benjamin och han installerade XP på datorn och sen stängdes datorn av o sånt där.
Min dator är sönder.
Dampade lite till, men hur som helst, så bestämde ja, Michelle å Nina att vi skulle se New Moon. NICE!!
Jag gillar den. =)
Sen va bion slut.. Och vi gick till bussen.. Och gissa vaD? Den sista bussen gick 22.45, och klcokan va 23.46 typ.
Så frågade Stefan om han ville hämta oss så det gjorde han :) Snällt :D

Nu ligger ja i sängen o e jävligt seg, men inte trött.. Så jag ska väl va vid datorn ett tag till atnar jag.
Ha de fint:D hejhpåå

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Det är ingen fara.. Låna du datorn hur länge du behöver ^^



Snart dags för filmkväll igen!! YATTA!!!

2009-12-07 @ 01:59:32
URL: http://tobbeluren.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback