091209

En gång för alla.
Så kan man väl säga?
Jag är så jävla trött.

Det finns så mycket  jag vill skriva.
Med risk för missuppfattning och sånt där skit, så gör jag inte det.
Inte här iallafall.

Idag hade vi halvdag i skolan. Slappt må man tycka, vi hade bara instuderingsfrågor.
Vår lärare dampade lite på oss för att folk som va sjuka idag inte hade sjukanmält sig.
Skumt, det borde hon säga till dom, inte till oss, vi var ju där, de e ju inte vårt fel?
Trodde jag skulle redovisa idag men ska göra det imorgon.
Bra, hinner man förbereda lite idag.
Har omprov imorgon också - mindre kul.

Han från HFAB var här idag, satte in något element i lägenheten. Det hjälper inte ett skit ska jag säga. Lika kallt.
Iallafall här inne.

Sovmorgon imorgon.
Jag är trött =/
Funderar på att vila lite kanske, eller städa.
Plugga.
Blir så trött bara jag hör ordet plugga hahaha.

Jaja, nu ska jag göra annat.
Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback