091214

Otroligt.
Fattar inte ens att jag ens tänkte tanken...

Idag var det bara halvdag i skolan, helt okej.
Sen efter det så stack ja hem till Nina. Vi åt baguette med äggröra, och sen tittade vi på Twilight.
Sen sjöng vi lite och sen åkte jag hem.
Nu sitter jag här och sitter. Är grinigt trött så känner mest för att bara lägga mig ner o sova hela kvällen.
Men ska hålla mig vaken ett tag till.
Lär duscha med.
Mensvärk har jag också. blä- och så måste jag klippa naglarna. Dom är lite för långa nu..

Näe , jag vet inte vad jag ska skriva.

Imorgon är det heldag i skolan, sen ska vi träna.
Får ta med mina grejer till skolan, känns onödigt att sticka hem o så efteråt.
Hmm.

Jaja.
Ha en bra kväll, hejdå


Kommentarer
Postat av: Michelle

Ja ni bara säger att ni ska plugga men gör det aldrig haha.. ni borde lära er vid detta laget nu! ses senare!!

2009-12-15 @ 11:59:23
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback