091215

Regn regn regn regn och lite lite snö. När ska det bli sommar igen?

Sitter här och lyssnar på Plain White T's för tillfället, dom är bra.
Hade heldag i skolan och sen skulle vi tränat men lata som vi är så sket vi i det.
Men men.

Jag är trött. Det är fan ingen höjdare att gå hela dagarna i skolan, men vi hade iallafall roligt sista timmen.
Iallafall jag, man va så trött så man skratta åt allt, typ som när dockan gick sönder och pumpen likaså, haha.
Ohwell.

Jag är så trött på detta väder. Eller denna årstid kanske jag ska säga, jag blir så trött och hängig.

Fick godkänt i HLR idag, men inte för att jag trodde jag skulle bli underkänd. Har ju gjort det innan, :)
Jag sitter här och försöker verkligen komma på något kul att skriva.
Funderar på att göra en ny blogg. Det här namnet är ju inte direkt jättekul, märks att ja va på kasst humör när jag gjorde den. Kan ju inte direkt byta namn heller, blä. Borde kunna det tycker jag, men men. Får väl börja om helt och hållet istället. :)


Imorgon är det heldag igen, fast med Bettan. Oh my.
Tur det är föreläsning hela dagen, så slipper man vara rädd att man måste prata.
Hmm

Nej, nu ska jag logga in på min firstclass och titta ifall det står något kul där.

Ha det fint.
Hejhopp


Kommentarer
Postat av: Michelle

Ja du var på riktigt kasst humör när du valde namnet! :) och btw.. varför sånna mega mellanrum i dina inlägg? :)

2009-12-16 @ 11:07:52
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback