091216

Har inte gjort något vettigt idag.

Jo, varit i skolan och föreläsningen på förmiddagen var faktiskt intressant.
Handlade om Sierra Leone, ett av världens fattigaste länder.
Hon som höll i den berättade mycket och visade mycket bilder, så det var jätteintressant tycker jag.
Eftermiddagen var dock inte jätteintressant, men den funkade.

Sen åkte jag hem, och väntade på mamma. När hon kom hem så åt vi lite, sen tittade jag på The Holiday, den är mysig. Riktig sån tjejfilm.
Efter det, tittade jag på NCIS, bara för att fördriva tiden. Sen satte jag igång Music & Lyrics, men jag orkar inte se klart den.
Ibland får man göra ovettiga saker, hmm.

Är ledig imorgon, har typ inget planerat förutom träning på kvällen, tomtebox! Ska kanske träffa Nina under dagen, och Tessan med, vi får se hur det ter sig.

Snöat har det gjort också, inte för att jag gillar snö heller, men ska man välja mellan snö och regn, så väljer jag hellre snö. Bara det håller sig, och inte blir något jävla slask hela tiden, men det är väl klart det blir det här.
Bara det kanske håller sig tills julafton. Sen kan sommaren komma, jag orkar inte med denna kyla mer.

Hm, jag märkte igår och Michelle märkte det också, att det är gigantiska mellanrum i min blogg, jag undrar varför?
Skit samma, jag orkar inte fippla med det nu, ska ändå fixa en ny blogg soon.

Jag vill ha lov. Semester. Whatever you call it.
Jag känner det, det är så mycket i skolan och skit. Jag behöver ledigt i mer än två dagar, bara känna att man kan slappna av.
Inte blir det bättre av att man inte har något jullov, förutom de röda dagarna som alla är lediga på.
Längtar till sommaren, då jävlar ska jag njuta av ledighet (omjagintefåttsommarjobbnånstans)

Westlife spelas just nu, har fått något ryck och lyssnar på Westlife eller Plain White T's mest hela tiden när jag är hemma.

Funderar på att gå och lägga mig, fast ändå inte. Jag vet inte.

Sluta skriva ska jag iallafall göra.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback