091222

Godkväll.

Jag är trött och sliten, men är iallafall ledig tills på måndag. Det är skönt!
Idag hade vi heldag i skolan, först Medicinsk Grundkurs, inte för att vi gjorde så mycket där, var mest diskussioner och betygsnack (för typ halva klassen, hon hann inte med resten)
På eftermiddagen hade vi nog den mest onödiga lektionen ever. Vi skulle leka massa lekar, vi skulle fika.
Vi lekte en lek, några tog fika, sen fick vi gå. I princip, men jag och Nina har iallafall kommit en bit med våran namnlek :).

Efter skolan så begav vi oss in mot stan, skulle kolla runt lite och jag skulle träffa Alexandra. Det snöade, och det kändes inte som om det skulle lägga sig, men det gjorde det!
Kan säga till er, att oavsett hur mycket jag än säger att jag inte tycker om snö, så gör jag det när snön väl kommer, och jag blir som ett litet barn.
Nu har vi förhoppningsvis lite snö över jul också, even better!

Iallafall, efter jag varit i stan så åkte jag hem till Stefan och Tobbe, sen stack vi hem till Shabo och spelade lite Guitar Hero.
Trevligt värre!

Imorgon är vi lediga som sagt, men jag ska upp "tidigt" iallafall, för jag ska in till stan med Nina!
Ska kolla lite efter kläder som jag kan ha på julafton och nyår.

Sen är det ju julafton om två dagar. Julkänslan kryper sakta inpå nu när det är snö och man hör julmusik var man än går någonstans i princip. Myspys!

Sitter just nu och lyssnar på Idol-Calles audition till Idol. Åh, den är så underbart bra!  :)
Jag är nog lite kär i just den låten. :)

Nu ska jag sluta skriva,
ni får ha det bra eller något!

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback