091227

Sitter här hemma bara, har precis kommit hem från Niklas.
Vi tittade på film, sen gick vi ner till deras grannar och titta på nån kass wallander film.
Sällskapet va iallafall trevligt.

Imorgon är det skola igen, och jag kan säga direkt att jag inte orkar ha heldag! Helt allvarligt, vi har typ varit lediga i fyra dagar.

Igår var jag hos Michelle och vi hyrde film, The Children heter den och var inte bra faktiskt. Helt psyko va den, men nu vet vi det tills nästa gång.
Sen satt jag och tittade på gamla foton och sånt, de e alltid kul att se andras foton. :)
Vi kollade även i en sån där "Mina vänner" bok, och Michelle skulle läsa det jag hade fyllt i, och börjar skratta när de kommer till "Favoritprogram på tv", och så hade personen skrivit "På rymmen" och det tyckte Michelle va skitkul att jag tittade på det gammaldags programmet. Själv fatta ja ingenting, har ju aldrig hört talas om de. Visar sig att de va en annan Nathalie, hah! Lite lustigt va det  :)
Sen hämtade Niklas upp mig och vi åkte hit och han sov över här. :) Myspys!

Idag åkte jag till mormor och morfar, släktmiddag typ, åt julmat hihi. Sen somnade jag och Alexandra (tror jag hon gjorde iaf hon såg ut att sova när ja vakna till iallafall), sen åkte dom och jag fortsatte att sova haha. Sociala Runte som Niklas sa..

Fick ett jävla ryck hos Michelle igår förresten, blev skitförbannad! Jag tänker inte dra hela historien här, men jag kan säga som så att jag tycker inte vänner gör så och det är ganska irriterande att du sitter på MSN och ber om ursäkt, när jag ändå har försökt ringa dig hela dagen idag. Nej, jag tycker faktiskt inte att det är okej.

Nu ska jag sova iallafall.
Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Michelle

Det tyckte du var skoj va? =) Ja en del människor är ju lustiga.. har han fortfarande inte svarat och har du lämnat datorn? :)

2009-12-28 @ 01:20:32
URL: http://michellehasselberg.blogspot.com/
Postat av: MARCUS

mahah jag är ledig till den 12e!

2009-12-28 @ 14:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback