091230







Urgh, va ja e trött.
Niklas sov hos mig inatt. Mysigt :) Sen, körde han mig till Michelle och de va snällt, så gick jag, Michelle & Maggan, till Eurostop, där träffa vi Benjamin med.
Vi skulle egentligen inom bolaget bara, men såklart så ville jag och Michelle kolla runt, vet inte om jag sagt det förut, men jag älskar att gå i affärer med Michelle för man hittar typ alltid något ^^ Det gjorde jag även idag, i en affär där ajg ALDRIG har handlat förut, Nordic Safari. En klänning som är jättefin som jag ska ha imorgon tänkte jag. :D
Köpte BADSALT <3 också, och sen åkte ja hem.
Åkte hem till Nina och Jonte efter ett tag, vi snacka skit och så tittade vi på "A cinderella story" som gick på tv. Seeeeeeeeen, så spelade vi lite spel haha:P
Bjöds på lite mat med, hamburgare och pommes. Gött!

Har varit förbannad dom senaste två dagarna, väldigt mycket beroende på att jag blir så trött på en viss person vid namn Tobias.
Förväntar sig att jag ska ställa upp för honom mer än vad jag ska ställa upp för Nina, som är en av mina bästa vänner och jag har känt henne fan så mycket längre än honom?
Sitter och snackar massa skit om andra, för att försöka få folk att hamna på din sida. Hotar folk hit och dit, när du i sjävla verket är så otroligt jävla feg att du inte ens vågar svara när man ringer? Hur FAN hade du tänkt att SLÅ IHJÄL NÅGON? Herregud.
Jag tror inte det finns någon som tycker om dig just nu. Helt ärligt. Du skapar så jävla mycket ovänner omkring dig så det får fan heta duga.


Imorgon är det nyårsafton. Är bjudna hem till Nina och Jonte, så dit ska vi! =D
Innan dess vet ja inte riktigt va som händer, blir väl att ta det lugnt och sånt där. Städa och diska borde jag också göra! WEE!! HMM..Ska bada också, med mitt nya badsalt. HIHI

Nu har jag ingenting intressant att skriva.
Hejhopp gummisnooooopppp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback