something that i already know

Jag har nu suttit här med denna sidan uppe i typ 10 minuter.
Ingen aning om vad jag ska skriva.

Det finns så mycket jag vill skriva ner, men kommer inte på var jag ska börja, hur jag ska skriva för att någon ska fatta eller ja.

Kan börja med att säga att jag är så sjukt trött på vissa människor.
Ni är så jävla idiotiska så jag skulle kunna kräkas på er, att ni inte inser att det är ER det är fel på och inte alla andra.
Sluta klaga på oss och gör någonting åt er själva istället.
Det är faktiskt något ni borde tänka på.

Jag vet inte riktigt vad man ska säga. Nästan så man bara vill skrika på er, istället kan man inte låta bli att skratta.

Imorgon har jag heldag igen, börjar med Medicinsk Grundkurs. Så man slipper dras med bitterfittan hela dagen igen.
Men har henne på eftermiddagen, då ska vi dock till Rådhuset på något studiebesök och det kanske inte tar hela eftermiddagen? Vet man aldrig iochförsig.

Nu ska jag sluta skriva, men här kommer en lustig grej Stefan sa att jag skulle skriva i bloggen:

birdie birdie in the sky, droped a poopie in my eye, me no worry me no cry, me just happy cows dont fly!


Godnatt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback