En helt vanligt dag.

Tisdag idag, och denna dagen har varit precis som alla tisdagar brukar vara.
Börjar med att dra sig upp ur sängen fastän man faktiskt vill sova ett tag till, men man kan inte alltid få som man vill.
Sedan var det bara att sätta igång kaffe, och sedan ut och röka.
Efter det gjorde jag mig iordning och (lat som jag är) tog jag bussen in till stan och där träffade jag Carro. Vi gick till arbetsförmedlingen, och sedan en runda på stan. Där inhandlade jag en Puma parfym, som jag har velat ha hur länge som helst! Äntligen kunde jag köpa den :D

Annars händer det inte alldeles för mycket idag, ska diska snart och sen tänkte jag titta på Seven Pounds, någon film med Will Smith. Hört att den ska vara bra så jag får ge den en chans:)

Igår kväll tittade jag på en film som heter Hard Candy. den är HELSJUK säger jag bara, den var bra och så, men jag skojar inte när jag säger att jag blev bara mer och mer arg på tjejen för varje minut som gick. Hon var helstörd!  Men filmen var bra i sig :)

Nej om man skulle ta tag i disken innan man är för trött!
Kanske bloggar lite senare.
hejsvej!

Här får ni en bild på min nya parfym ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback