Helg.

Nu är det fredag, och jag sitter här och stör mig på mitt öra!
Med min förkylning så har min hörsel även försämrats massor, och jag har vätska bakom trumhinnan på ena örat.
Så nu när det börjar släppa så känns det som om jag har örat i en låda, hör jätteskumt.
Det är jobbigt, så ni vet.

Igår var Bella här och träffade mamma första gången. Hon var nog lite nervös, men det gick bra ändå!

Nu väntar jag på att HFAB ska komma hit och lämna vår nya tvättmaskin och torktumlare. Det ska bli roligt att se hur dom ser ut.
Det värsta är ju dock att jag PRECIS har lärt mig hur vår fungerar och så ska vi inte ha kvar den. Haha. Men men det löser väl sig.

Idag ska jag till Vanneberga. Har inte varit där på evigheter verkligen, så det ska bli skönt.

Annars då?
Jag är frisk nu, känns det som iallafall. Hostar visserligen lite men det är inte så farligt som det var för en vecka sen.
Dessutom stör jag mig på mina p-piller, jag har haft mens i två veckor nu. Rätt jobbigt. Men Bella sa att så var det för henne i början också, men det blir bättre. Får se hur det blir, funkar det inte så tänker jag faktiskt byta, vill inte gå runt med mens varje dag ju.

Nää, nu ska jag börja klä på mig och sådär.
Hörs nån annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback