KALLT!

Kom precis hem ifrån stan, och låt mig säga att det är jäkligt kallt! Brrr..
Tror faktiskt att mina fötter var is när jag och Carro gick in på bibblan och värmde oss.
Men nu är jag inne i värmen iallafall och skönt är väl det. :)

Var ju på guldbröllop i lördags, det var jättetrevligt! Åt massa god mat (Förmodligen alldeles för mycket mat, men det var det värt). När jag kom hem så blev jag jättetrött helt plötsligt så jag gick och la mig i sängen nästan direkt och tittade tv.
Söndagen hände inte så jättemycket, städade mitt rum, denna gången rensade jag grejer i bokhyllan och jag har nästan ingenting kvar där nu, känns lite tomt, men jag hittar väl saker att fylla ut den med om jag känner mig själv rätt!

Har börjat i något som heter Ung i fokus, och det verkar faktiskt jättebra tycker jag. Var där på möte idag och min kontaktperson var verkligen jättetrevlig. Efter vi var klara så bjöd hon på kaffe, så jag, Carro och Karolina(min kontaktperson) satt där och pratade en stund. Sedan gick vi till arbetsförmedlingen och träffade Carros pojkvän(blivande iallafall) och det var trevligt det med, sedan satte vi oss på bibblan ett tag tills hennes mamma kom och hämtade oss.
Nu sitter jag bara här och ska kolla lite på One Tree Hill tänkte jag, måste komma ikapp nu. Jag är på säsong 3 och på tvn är det säsong 6 så jag är lite efter där kanske. Det är ett bra program iallafall! Fast inte bättre än Criminal Minds.. Fast det är bra på olika sätt, haha.. Nu babblar jag.

Annars händer nog inte så jättemycket. Ska antagligen ut och gå med Michelle lite senare, och sen blir det bara lugnt!

Nej, nu ska jag inte skriva mer här, tänkte kolla lite på oth nu.

Hur kan vi begära att någon annan skall kunna bevara vår hemlighet när vi inte själva kunde det. - Francois de la Rochefoucauld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback