Söndag.

Nu sitter man här en söndag och känner att man börjar bli lite frisk!
Förutom hosta och lite snorig i näsan så mår jag faktiskt bra, och jag känner mig hungrig!
Det känns skönt :)

Igår var jag på inflyttningsfest hos Nina och Jonte. Det var trevligt och så, jag var bara trött, så kände mig kanske lite otrevlig som inte var så social. Men men, kul att man fick komma iallafall :D
Mycket fin lägenhet! :)

Vaknade för en liten liten stund sen och mamma hade åkt till Birgit och då tänkte jag att jag också ville dit, lustigt nog skickade Alexandra ett sms och sa "Du skulle ha följt med din mamma hit så vi kunde spela Gh".
Så då ringde jag upp och bestämde att jag skulle skynda mig dit och så, men den kom jag på att det är bättre om jag väntar tills mamma kommer hem så jag kan låna hennes cykel, då min cykel har hål i bakdäcket. Roligt va? Så helt enkelt så ska jag till Alexandra sen :D

Och inatt hade jag en dröm om att det var sommar ute, med massa sol och fint väder. Att jag shoppade sommarkläder och inte behövde ha jacka på mig. Jag saknar sommaren.
Sen vaknade jag och tittade ut, jättefint väder ute. Dock jättekallt, men vad gör det? Hellre strålande sol och kallt, än grått, regnigt kallt väder. :D  Så nu är jag pigg och glad, mohaha! Känns bra.

Ska snart börja göra mig iordning, äta och kanske ta en snabb dusch. Man blir så varm när man sover, obehagligt att klä på sig rena kläder när man känner sig ofräsch haha.

Nej, nu ska jag inte skriva mer här!
Nathalie saknar sommar. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback