Städdag

Idag blir det en städdag igen.
Har städat så himla mycket nu för tiden tycker jag haha.
Och jag har fått cigg för det, nu har jag två cigg kvar så jag frågade mamma om jag kan hjälpa till med något mer för ett ciggpaket, och då sa hon att jag ska hjälpa till med att våttorka listerna i vardagsrummet och i hennes sovrum. Lite jobbigt kanske men får vänta tills hon kommer hem för jag kan inte ta allt heller, det är bakom hyllor och sånt med så ja. Men vad gör man inte för ett paket cigg? Hehe..

Sen så har jag fått ett jobb hos min mormor och morfar. De ska renovera köket och morfar sa att jag skulle hjälpa till och få betalt, för det är bättre än att jag bara går hemma hela dagarna. Det är snällt tycker jag. Inte för att jag har någon som helst aning om hur man gör när man renoverar kök, men det ska bli roligt faktiskt att få hjälpa till :)

Ska antagligen till Getinge någon dag i veckan också, sova hos Carro. :)
Annars blir det möten också för hela slanten. In till stan i princip varje dag nästa vecka. Eller ja, typ två dar men iallafall! Det är mycket haha.

Hoppas jag får mina pengar snart, behöver nya jeans.. Och en ny kofta.. Och nya skor, men skorna kan vänta tills det blir lite varmare ute. Har ju trots allt två par skor som jag kan ha på mig, även om det ena paret är svinkalla.

I fredags var jag med Alexandra på Eurostop, det var mysigt. Har inte umgåtts med henne på ett tag så det var trevligt. Vi tog en fika och hon handlade lite smått och gott, sedan var det bara för mig att vandra hem i snön.
Igår satt jag hemma hela dagen, tittade på One Tree Hill. Har ju sagt att jag ska komma ikapp och snart är jag faktiskt ikapp, är på säsong fem nu. Men på något sätt tror jag att jag kommer sakna när dom var i skolan, haha. Nu är dom vuxna inte lika roligt.

Jag fick ett samtal för några veckor sen, eller någon vecka sen.
Blev lite chockad faktiskt. Någon som sökte min bror, och sade lite tveksamt att han kom från kronofogden. Först trodde jag på det, men sen när vi skulle lägga på, så sa han "Förlåt för att jag störde".
Alltså, helt seriöst, vill ni ringa och söka min bror så behöver ni inte ljuga, för jag ljuger inte för er när jag säger att jag inte vet var han är.
Ni behöver inte ens ringa hit och fråga heller, för vi har inget nummer till honom!
Varför ljuga om att ni kommer från kronofogden, jag menar dom ringer inte hem till folk, utan dom kommer med delgivningar. Dessutom säger dom  fan inte "förlåt för att jag störde". Ni kan väl spela lite bättre eller?
Jävla idioti.
Blir så trött på det, visst att han är addresserad här, men hur många gånger ska vi behöva förklara att han bara har sin adress här och inte bor här?
Att vi faktiskt inte har någon kontakt med honom, och det är skitjobbigt bara det, sen att folk som är ute efter honom försöker ljuga för oss, vi är inte dumma i huvet.
Kan ni inte bara låta honom vara? Vafan, ni är inte bättre som ringer runt till hans familj och oroar oss. Vi kan inte göra något åt hans jävla misstag, fattar ni inte det? Alla gör misstag, han också. NI OCKSÅ! Så ge upp för fan. Ni kommer antagligen inte hitta honom och speciellt inte här, så ge fan i att ringa, det är bara jobbigt. För ni tror ju verkligen att jag kommer ge ett nummer till honom, när jag inte har det, eller en adress till honom när jag inte har någon adress.
Vi försöker fortfarande vänja oss vid att han har stuckit, och inte pratar med oss, men ni gör det inte lättare.
Hade jag vetat var han var så hade jag definitivt inte sagt något till er heller, för jag vet vad ni vill, och ni tror väl fan inte att jag tänker uppmuntra er till att slå ihjäl min egen bror?
Åh, jag blir så trött på er, jävla idioter är vad ni är. Ni borde åka härifrån och reda ut era egna liv innan ni vill förstöra någon annans, för ni verkar inte förstå att ni bara är i vägen. Pengar är fan inte allt i denna världen, sluta med era jävla droger och skit så kommer ni också klara er med pengar. Okej? Gah.,

Hum. Lite aggressivt kanske men skitsamma. Nu ska jag inte skriva mer.
Byebye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback