You can't break the broken.

Inte för att rubriken har något med innehållet i dagens blogg att göra, men ändå.

Idag har jag vandrat in till stan med Bekke, och sen hem igen.
Diskade, duschade o sen träffade jag Daniel.
Ute och gått två gånger på en dag. Duktigt Nathalie!

Imorgon blir det upp massa tidigt. HFAB kommer hit och ska installera tvättmaskinsbajset och då kommer odm stänga av vattnet vilket betyder att jag inte kan göra kaffe, borsta tänderna osv osv. Dilemma, då jag ska till arbetsförmedlingen och måste kunna göra det. HJÄLP! Något tips? :)

Hum, på onsdag blir det kalas för hela slanten. hos min kusin.
Torsdag händer väl inte så mycket, på fredag ska jag på nån jäkla information om UNG i fokus eller något som min handläggare på Arbetförmedlingen har anmält mig till. Kul.-.-
Och på lördag ska jag på guldbröllop! det ska bli trevligt :D

Nu har jag ingen aning om vad ajg ska skriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback