Gott nytt år :)

Jaha, detta är mitt första inlägg för detta året.
Nu har jag inte bloggat på ett bra tag, kan bero på att jag knappt suttit vid datorn sen jag kom till Vanneberga :)
Men nu tänkte jag att jag skulle uppdatera lite!

Min nyårsafton var faktiskt lugn. Hade köpt 6 cider, men drack bara en. Jag och Emma vi gick och la oss innan tolvslaget, vi var rätt trötta faktiskt, haha!
Och så har vi kommit fram till att vi ska ut och gå minst en timme varje dag i rask takt. Igår var jag inte ute och gick, men ska ut två timmar imorgon tänkte jag :)
Det är skönt att vara ute och gå faktiskt.

Igår, när jag skulle duscha, så blev det översvämning i badrummet. Rätt läskigt faktiskt.
Det första jag tänkte på var "Tur att jag la upp mobilen på hyllan.." Sen såg jag att mobilen inte låg där, så alltså låg den på golvet mellan kläderna. Som tur var så var de inget av kläderna som blev blöta så mobilen klarade sig också :)

Nu sitter jag här i Vanneberga och tittar ut och det snöar.

Dessutom har jag börjat med mina p-piller, och jag tror jag börjar få lite biverkningar nu, mår lite illa. Usch. Men det löser sig säkert, det brukar väl bli biverkningar första dagarna har jag hört. ^^
Men fick inte det med dom andra pillerna. Jaja, det är sånt man får tåla!

Imorgon bär det hem till Halmstad igen.

Nu är det nytt år, och nu ska man ta nya tag? ja, det får man iaf hoppas.
Måste ta tag i livet ännu mer och inte bara sitta inne vid datorn hela dagarna. Ut och träffa folk, ut och gå, söka massa jobb så att man kanske har en chans att få något jobb!
Pengar är ju så nödvändigt tyvärr..

Igår köpte jag en Hello Kitty pyjamas. Den är söt :D

Nej, nu ska jag kolla runt lite här på nätet och sen kanske titta på Criminal minds!
Skriver säkerligen någonannandag.

Gott nytt år på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback