Inte skrivit på länge!

Nej, jag har ju inte skrivit på länge.
Främst för att jag inte har något att skriva om, sen för att jag inte har orkat heller!

Denna veckan har varit väääldigt lugn faktiskt. I måndags var jag ute och gick med Michelle, i ösregnet.
Och i tisdags var vi inne i stan. Sen var jag hos Bekke och tittade på film :)
Hm, sen har det inte hänt något alls faktiskt, storstädade mitt rum o så men inget spännande faktiskt.

Nu är det fredag och jag har inga planer whatsoever, bara sitta hemma ^^

Hum, vad ska man mer skriva?

Jag har blivit beroende av kortspelet "Kungen" här på datorn. Spelar det jättemycket, haha!

på tal om det så ska jag nog spela lite, ^^ och sen ska jag diska och duscha o sånt där och hoppas på att något roligt händer idag.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback