Januari börjar året.

Jag har kommit på en grej.
Och det är att det är så många som fyller år i Januari!
Bekke, mamma, Michelle, min kusin Moa och morfar. Ja det är en del.
Har varit i stan idag och köpt present till Bekke mamma och Michelle :D

Imorgon blir det hem till Bekke som fyller 20. Nu börjar du bli gammal! Haha. :D

Jag vill att det ska bli sommar.

Jag har funderat.
Jag måste börja med ett nyttigare liv, helt seriöst, jag måste. Ett nytt liv. Nya tag. Nya kontakter?
Jag vill börja plugga. Jag vill resa. Jag vill härifrån ett tag.
Det hade varit så mycket lättare om det inte hade kostat pengar. Men någongång ska jag resa någonstans :)

Och idag var dom här och fixade mitt fönster. Nu blåser det inte in luft längre. yäy!

Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva. :)
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback