Jösses.

Ja, herregud säger jag.
Varför?
jo för jag trodde inte att vissa människor kunde falla i den fällan så många gånger somdu har gjort.
Du blev så jävla sårad första och andra gången, varför överhuvudtaget ge dig in i det igen en tredje gång?
Förstår verkligen inte. Men men, vill du bli sårad ännu en gång så visst. Fine with me, men ändå jag stör mig på det.


Idag har jag varit i staden med Bekke och Pauline. Var på arbetsförmedlingen och sedan vandrade vi lite på stan. Jag var antagligen inte sådär jätterolig att umgås med idag och det kan nog bero på att jag är så genomförkyld och jag sov jättedåligt inatt pg.a min näsa. Inte mysigt alls säger jag bara.
Inne i stan såg man vissa som man inte alls ville se.  Rätt illa.
Innan jag och Bekke gick hem så gick vi till Bibblan och lånade böcker, får se om jag hinner läsa ut bägge två, men är dom tillräckligt intressanta och jag är pigg nog att börja läsa så hinner jag nog.

Imorgon, vad händer imorgon.. Inget faktiskt.
Skulle till soc men jag avbokar tiden för jag får ju mina pengar imorgon dessutom fick jag lönen idag, så jag kommer inte få några pengar av henne denna månaden heller. Lika bra att avboka tiden då tycker jag. Kunde ju ha gått dit innan när jag ändå var i stan och be dom avboka men det tänkte jag inte på, smart som jag är.
Nu tänker jag diska och plocka lite(precis somvanligt). Och så ringde min morbror precis, haha, hans dotter(Moa, min kusin) är för söt.
- Hej det är Moa!
- Hej Moa, de är Nathalie, grattis på födelsedagen!
- Tack...*blyg*
- Hur gammal blir du nu?
- Fem! Vet du jag ska berätta för dig, att när pappa kom och hämtade mig på dagis idag så lekte vi en lek vet du vad vi lekte? Vi lekte gung bro! Det var jätteroligt!
- Ja det låter massa roligt, har du fått något roligt i present idag då?
- Jaaaa.... Jag fick en barbie!!! (hon har typ skitmånga barbies)
- Ahaa, vad häftigt!
- Jaa, och så fick jag en cd spelade och musik. Och så kan man lyssna på sagor.
- Ahaa, fick du musik också, ja då kan du ju ha disco på ditt rum!
- Nää, discomusik har jag inte.. Men vet du vad, pappa har faktiskt som man kan välja på om man vill lyssna.
- Har pappa massa musik?
- Nää, det är en radio så man kan lyssna på vad som har hänt. (Nyheter menade hon)
Hahaa. Hon är för söt min lilla kusin :D

Nu ska jag diska. Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback