and when it rains

Det har inte regnat idag som tur är!
Jag å Alexandra drog till stranden och tog ett litet kvällsdopp, vattnet var jätteskönt!
Liiite kallt va de på vissa ställen i vattnet, men det var ingen isande kyla, det var bara skönt!

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta.
Är jättehungrig!
Ska in i duschen snart också så man känner sig lite fräschare kanske.
Inte för att jag ska iväg mer idag (?) men ändå. Man behöver inte lukta svett och strand ändå!
Haha.

Har laddat ner dom 4 första avsnitten av O.C, så det ska jag kolla på.
Fråga mig inte varför men jag fick det rycket bara när jag läste en tjejs blogg, som är i L.A nu och har fotograferat en massa.
Blev så sugen haha.
Någon gång ska jag också åka dit alltså. Jappjapp.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen, fundera ut någonting snabbt att göra till kvällsmat, sen ska jag kolla på O.C.
Lite chips hade inte varit fel dock, haha!
Men men, det klarar jag mig utan :)
Behöver inte det så ofta som jag är sugen på det, då blir det bara värre hehe.
Så jag väntar. Typ tills mamma köper det nästa gång (A)

Jaja, ha en bra kväll gott folk, för det ska då jag ha!

Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback