baby i can see your halo.

jag fick reda på hur man gjorde iallafall
denna designen får duga för tillfället!

sitter och lyssnar på beyonce - halo
det är en av mina favoritlåtar!

satte mig på balkongen innan, och läste på twilight.
ljuger inte om jag säger att jag läste typ 100 sidor idag!
den är ju helt underbar
någon som har dom andra böckerna att låna ut? haha!
nä, jag ska köpa dom så jag har dom själv :)
kan väl inte kosta så mycket?

hm.. ska snart gå och lägga mig, tänkte faktiskt kolla på twilight innan jag somnar :)



tänkte bara meddela er om att det är min favoritbild haha! den är så fin =)
hm..
nä, om man skulle gå å lägga sig kanske

imorgon ska jag träffa alexandra, vi ska ut och gå :)
på tisdag ska jag till arbetsförmedlingen, hmpf... orka?
NEJ!
jag hatar att vara där,
dock är det snart över då jag ska börja plugga i höst, och det känns bra! =D

nä, nu ska jag inte skriva mer :)

ha de fint, och god natt!
/ Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback