bränd!

jag har inte skrivit så mycket i bloggen nu för tiden, anledningen är väl mest för att jag inte haft något att skriva?

iaf, i fredags kväll var jag hos birgit & alexandra med min mor. vi grillade, sen låg jag typ halvdöd i soffan.
jag cyklade dit, men åkte bil hem, var alldeles för trött för att cykla haha!

i lördags kom alexandra hem till mig, så cyklade vi till citygross och vet ni vad jag hittade där?
jappjapp, jag hittade mina favoritchips! :D
då blev jag lycklig kan jag meddela. =D
efter det åt vi lite hos mig, sen mötte vi upp bekke & anna å gick bort till andersbergsfestivalen där vi även mötte upp milla & robin, men sedan tappade vi bort varandra för jag å alexandra gick o mötte benjamin o maggan o anki haha.
men men, vi hittade varandra sen igen ^^
skulle se när michelle uppträdde, och jag tycker faktiskt att det var riktigt bra, förutom den delen när idioterna på ljudtekniksaken startade om låten mitt i. det var riktigt dåligt, kan dom inte bara sätta igång skiten och låta det vara liksom..
annars var uppträdandet riktigt bra tycker jag iallafall!
sedan stack vi hem till mig och kollade på "I taket lyser stjärnorna". riktigt bra film, jag grät ju kan jag säga. men nämn en film som är drama som jag inte gråter till?

igår, söndags alltså, var det ju mors dag.
riktigt skönt väder kan jag tala om, fyfan det gillar vi!
vi åkte hem till mormor och morfar, och gissa va de blev för mat?
jap, grillat :D inte nog med det, efter vi ätit så satte jag mig o solade i trädgården.
jag fick lite färg då :D
sen ringde alexandra och ville komma till mig, så de gjorde hon och vi satt ute ett tag, sen så gjorde vi inte så mkt, hon sov här inatt igen.

idag då så var de massa fint väder igen !
så jag å alexandra vi tänkte först sätta oss ute nånstans o sola.
sen ringde jag michelle & frågade om hon ville följa med, och då hade milla också frågat om hon ville till stranden
så vi stack till stranden och det blev årets första dopp!
badade två gånger, gud vad härligt det var!!!!
1 juni och årets första dopp är inte alls fel ska ni veta! =)
sedan gick vi och åt på costello och jag ska säga er.. jag har en fet vattenblåsa på min lilltå.
skojar inte, det ser ut som om jag har en extratå över lilltån!
usch det är inte nice!

BRÄND SOM FAN HAR JAG OCKSÅ BLIVIT GOTT FOLK!
annars har jag bara suttit hemma hela kvällen och chillat grillen ^^

nu ska jag stänga av denna skiten, lägga mig i sängen och kolla tv.
jag är jättesugen att se harrypotter dock men filmjäveln hackar!
imorgon ska jag upp tidigt (?) då marcus ringer mig vid 7 för jag ska städa rummet och sen träffa michelle! tror jag iallafall.. ? haha!

jaja, jag orkar inte skriva mer nu :)
ha de fint folket!
guten nacht

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback