ett år sen.

idag, för ett år sen, vid denna tiden var vi antingen kvar i vagnen eller så gick vi och letade efter vår familj.
idag för ett år sen försvann den trygghet man haft sen man kunde gå i princip.
man har alltid haft något att göra.
det försvann verkligen över en natt.
jag är jävligt glad att jag klarade studenten, jag är glad att jag fick dom betygen jag fick.
även om jag vet att jag kunde ha gjort bättre ifrån mig i stort sett alla ämnen.
men, jag fick ett slutbetyg. jag kunde springa ut från mediteket med stolthet och känna att jag klarade det!
nu är det ett år sen, och vad var det för nytta med studenten?
jo ja jag vet jag har fått utbildning, det är skitbra, hah, tro inte att jag ångrar det och så.
men, ett år har flugit förbi. så jävla snabbt det har gått!
det har hänt så mycket under detta året.
man kan faktiskt säga att man blickar tillbaka och det känns som om allt hände igår. för det känns verkligen så.
jaja. kanske inte ska sitta här och skriva hur deppigt det är att ta studenten, för då ger jag kanske någon massa falska intryck om det.
STUDENTEN VAR SKITROLIG OCH MAN KÄNNER SIG SKITSTOLT!
Så.

var på arbetsförmedlingen innan, skrev på nytt bajsbeslut.
tråkigt att behöva sluta på ung i fokus! :(
kommer sakna det.
men men.
väntar på att tiden ska gå-
nu ska jag inte skriva mer :)
see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback