Here i go again!

Ja men vad jag bloggar mycket idag,
jag tror inte ens att jag har någonting intressant att skriva faktiskt.
Men det kan ju vara roligt att bara skriva något ointressant också
Tror inte det är speciellt många som läser denna blogg ändå faktiskt.

Jag har fått knäpp på att läsa böcker, jag läser ju Twilight nu och jag tror inte det finns en kotte som har missat den filmen?
Nej, tänkte nästan det.
Jag själv har blivit helt förälskad i både filmen och boken, och som nog varenda människa som gillar twilight blir helt förälskade i Edward Cullen. Hehe, inte så konstigt kanske när han beskrivs som så perfekt.
Jaja, det var inte det jag skulle skriva om egentligen.
Ska läsa en annan bok efter Twilight, som heter Skadad.
Den verkar jättebra och jag fick låna den av Michelle, så den ska jag läsa så snabbt jag är klar med Twilight som sagt..
Är det någon som har något tips på böcker som man kanske kan låna / köpa?
Så man har något att göra när man inte orkar sitta och lata sig vid datorn menar jag :)

Jag hade en favoritbok en gång för många år sen.. Tror den hette "Värsta bästa vänner"
Handlade om två tjejer som var ovänner, och låg på samma avdelning på sjukhuset av någon anledning.
Den är jättebra vad jag kommer ihåg, men jag har tappat bort den! =/

Nu ska jag inte skriva mer.
Tror jag.
Isåfall , så lär ni väl märka det sen.
Ha en bra kväll!
Nu ska jag nog fortsätta läsa i boken på balkongen tror jag =)

/ Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback