how long before you let me go?

Igår shoppade jag loss.
Köpte fem tröjor, ett par shorts, min bikini, en bh(som gick sönder idag och imon ska ja lämna tillbaka den), och ett par trosor!
Nu e ja nöjd.
Hittade inga inlines dock, men jag ska köpa när jag får råd! =)

På kvällen fick jag en knäpp, vet inte vad som hände, och jag ber om ursäkt ännu en gång.
Ska inte hända igen.

Idag händer inte mycket alls, ska diska nu efter jag har skrivit här.
Sen ska jag kanske träffa alexandra och ge tillbaka hennes pengar som jag lånat av henne.
och sen ska jag sätta mig och läsa lite.
jag vill köpa dom andra twilight böckerna också, någon som vet var man kan köpa dom?
Hm..
jaja, det löser sig
nu ska jag diska iallafall.

ha de fint!
see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback