i can't take it any longer.

ja, det stör mig.
det stör mig något så fruktansvärt mycket!
varför ens vara sån?
för helvete, gå vidare istället, och om ni inte kan det så STÅ FÖR VILKA NI ÄR!?
shit, klart man ska kunna skriva vad man tycker, det är inte det.
men vad är det för mening med att göra det, om ni inte kan skriva era namn?
bara en sån grej visar ju hur löjligt det är.
eller ni kanske inte vågar stå för det sen?
människor, snälla, det stör mig?
man ska inte trycka ner folk om man inte kan skriva sina namn, och våga stå för vem fan man är.
förlåt men jag klarar inte av att se det, ni bara trycker ner och trycker ner,
men har ni tänkt på andra personer?
ni vet, det är inte bara en person som mår dåligt, det är fler.
gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback