I'll be ready!

Var i stan idag, med Alexandra :)
Vi var först på arbetsförmedlingen, sedan så var vi på banken där vi såg typ en aaaaaaaaapsnygg kille?
AH! Jag blev helt till mig men snygg var han iallafall haha
Sedan stack vi till H&M där jag köpte mig en ny mascara :) Det behövdes, hoppas bara den är bra hehe
Sen köpte jag ett skärp på stadium, DET behövdes verkligen då alla mina byxor är för stora typ.

Efter det stack vi hem till mig, och åt. Vi var verkligen jättehungriga
Vi gjorde nudlar :) Och knäckebröd till för min del.
Hehe.
Nu har Alexandra gått hem och jag känner en stor lust att tvätta mitt hår! Så det ska jag göra snart
Sen ska jag prova min nya mascara :)

Lite senare ska jag ut och gå med Michelle, det ska bli trevligt!
Det är iofs alltid trevligt att vara ute och gå med Michelle =D

Näe om jag skulle göra något vettigt, som tillexempel diska, så inte min kära mor blir arg haha.
Jaja, skriver säkerligen mer senare :)
Ha det fint!

 Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback