I'm in over my head.

Igår hade jag jättetrevligt hos Martina!
Vi cyklade dit, det tog typ en halvtimme tror jag?
Sammanlagt cyklade jag 22,8 km igår! Hallelujah haha.
Iallafall, vi kom till Martina och då var hon inte ens hemma hehe, hon var å handlade.
Men sen kom hon, och vi började med maten(tacos).
Jag skar bara gurka, det är typ det enda jag kan? haha.
Maten blev hur god som helst tycker jag!
Sedan spelade vi bluff, första rundan tittade jag på, sedan var jag med.
Sedan spelade dom något som heter plump? Jag var inte med och spelade men det var roligt att titta på!
Hur som helst, tack för en trevlig kväll tjejer! Jag hade hur trevligt som helst! =)

kom hem, snackade en stund med toffe i telefon, sen somnade jag.
Vaknade vid tio när sara ringde så jag ska göra mig iordning nu, duscha o sånt där
sen sticka bort till eurostop och möta henne=P

Mamma glömde köpa min mjölk igår så jag mår jätteilla nu när jag fick ha vanlig mjölk i kaffet. =/
Det går väl över det med snart hoppas jag!
Jaja
Ha en fin dag =D

Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback