i'm just out to find, the better part of me.

ännu en dag har gått!
dagarna går så himla snabbt nu tycker jag.
vaknade vid 20 i 1.
pratade med michelle ett tag i telefon, sen ringde milla.
sedan frågade carro o mange om dom fick komma, så kom dom hit idag igen!
vi tittade på twilight eheh
nu vet jag inte vad som händer, klockan är kvart över åtta så det händer väl inte så jättemycket.
det är bara 10 dagar kvar tills jag blir gammal.
och jag vill så gärna köpa den där jävla bikinin!
jag ska ha den. no matter what ^^
de e nice!

imorgon ska jag till arbetsförmedlingen. skriva på ett nytt beslut.
jag stör mig på mina naglar.
jag har börjat fjälla, haha!
ganska lustigt.
munsår har jag också fått
ska gå å smörja in det nu!

skriver mer någon annan dag, lär ju inte ha något mer att skriva idag tror jag.
annars skriver jag. ja, det lär vi märka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback