it's all your fault

jag hade planer på att bara sitta hemma igår kväll
men jag var med paui istället, vi kollade på film!
sex drive, another cinderella story och p.s i love you
väldigt bra filmer!
gillade sex drive väldigt skarpt, haha!

idag har jag dock suttit inne hela dagen
trots det fina vädret
men jag ska inte klaga, jag kan ju gå ut om jag vill
för jag är ju inte direkt inlåst
men jag orkar helt enkelt inte, haha!
så det blir en lugn hemmakväll, eehhe

har kollat lite på criminal minds nu
ska snart läsa lite tror jag
måste läsa ut boken
sen ska ja börja läsa en annan =)
när jag får pengar ska jag köpa fler!
haha.
eller ja, när jag har råd
ska ju till liseberg den 6 juli om jag inte minns fel :P

nä nu ska jag inte skriva mer!
see ya!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Ja vi måste se till att spara några hundralappar till Liseberg! :p det får vi inte glömma!!!!!!!!

2009-06-21 @ 16:04:12
URL: http://michelle-h.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback