God morgon!

Solen skiner och det är 21.8 grader i skuggan!
Kan det bli bättre tänker man då?
Jag har inte vaknat på rätt sida idag alls känner jag.
Är på jättedåligt humör, och ja.
Det blir väl bättre sen hoppas jag.


Ska in i duschen snart, sen ska jag cykla till arbetsförmedlingen..
Och efter det så ska jag hem, sen ska jag hem till Nina :)

Jag förstår inte varför du anser att det är bättre att ljuga, än att säga sanningen.
Tror du att man blir gladare för att du ljuger?
Tvärtom. Det är förjävligt att du inte kunde säga som det var.
Förstår faktiskt inte.. Idioti, det är vad det är.
Det är inte bättre att ljuga har du inte förstått det ännu?


Nej, nu ska jag börja göra mig iordning.
Ha en bra dag!
/ Nathalie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback