my saviour

rubriken har ingenting alls med det jag ska skriva idag att göra.
in fact, så är det bara en låt jag gillar.
med dead by april.=)

det har regnat sen sist jag skrev i princip.
först idag reagerade jag på det, med huvudvärk.
men det gör ingenting!

igår var michelle hos mig =)
vi käkade på britts, och sedan tittade vi på björnbröder 2
efter det så spelade vi kort, och drack te.
mysig kväll i regnet :)

idag har jag inte gjort någonting faktiskt.
skulle ha träffat alexandra, men hon svarade inte när jag smsade,
så hon fick väl andra planer.
det gör inget, då jag inte hade varit så pigg ändå.
huvudvärk är inte roligt.
men regnet har iallafall varit mysigt idag tycker jag.

imorgon kommer sara och hampus hit! det ska bli trevligt! =)
och på lördag så ska de bli kalas, ska fira mig en dag för tidigt. :)
på söndag kommer ulrik, helena och moa då dom inte kan komma hit på lördag!
då fyller jag år. yäy me! nu blir ja gammal. ^^

hum.
jag vill dricka te, men klockan är 21.40, och jag ska upp tidigt imorgon så jag hinner göra iordning här innan
sara och hampus kommer :)
får se hur det går bra, med att gå upp tidigt menar jag, haha.

ohwell.
jag känner för ett vaaarmt bubbelbad med tända ljus!
men jag kan inte, det är för sent och jag har mens. kul. eheh.
uff.
jag orkar inte skriva mer här.

skriver antagligen nån annan dag, om inte bloggen försvinner, pågrundav brist på skrivande menar jag.
see ya!

Kommentarer
Postat av: Michelle

att dricka en varm kopp te på kvällen, när de regnar. Det är underskattat! :)



Jag funderade också på att ta ett bad med tända ljus innan haha.. Då jag har samma problem som dig så avstod jag. Haha



Japp kalas hos dig på lördag din gamla kärring! En hel kolatårta till mig va? Hoppas, hoppas, hoppas hahahah

2009-06-11 @ 22:23:47
URL: http://michelle-h.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback