om jag kunde drömma.

midsommar igår och jag hade skittrevligt! =)
stack hem till michelle vid tvåtiden, och strax därefter bjöds det på god mat :)
det blev även att man drack lite, sedan spelade vi ett spel som jag inte vet vad det heter,
men det var sjukt kul tycker jag! man skulle få ett ord och så skulle man förklara vad det var men man fick inte säga något som ordet innehöll, tillexempel "banan", så skulle man säga typ "det är en frukt som är gul och böjd", men man fick itne säga "ban" börjar det på, jag tyckte iallafall att det var jättekul!
sedan spelade vi kort, neger och president och det tyckte jag också va skoj, första gången jag spelade det dock ^^
yatzy spelade vi också, och "jag har aldrig"
sedan så stack vi hem till benjamin, träffade på nina och jonte på vägen, så dom kom också till benjamin!
vi spelade guitar hero, och något annat spel som faktiskt var ganska kul, när ajg väl vågade prova på det haha.
hur som helst, så har jag haft en bra midsommar i år! =)
tack för en trevlig dag/kväll! =D

idag har jag jätteont i magen, den där dippen som benjamin hade var inte bra för magen. för stark tror jag haha!
men men, idag blir det iallafall en lugn dag hemma, orkar inte göra så mycket annat.
tråkigt väder också haha. blir väl att titta på film eller läsa kanske.
något mer avancerat än så blir det iallafall inte =)

nä nu ska jag göra något annat, eheh.
see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback