rain.

det regnar ikväll.
på något sätt så blev jag alldeles avslappnad då jag satte mig på balkongen
och lyssnade på regndropparna som träffade marken.
det enda som fattades var levande ljus, eheh.
idag gillar jag regn. idag är det mysigt. just idag.
sen blir det ännu bättre när vi får inglasad balkong,
då hör man hur regndropparna smattrar mot fönsterrutorna.
åhåhåh.
vad är det med mig?
i normala fall hatar jag regn, eheh.
jag vill gå ut. jag vill känna dropparna träffa mitt hår,
jag vill känna hur dropparna träffar mina kläder, och jag blir genomblöt.
fråga mig inte varför.
det bara är så.
eller varm choklad vill jag ha, det ska jag dricka. imorgon.
för imorgon ska jag till ung i fokus. det är nice.
typ sista gången jag ska vara där?
hoppas det är film på fredag dock. jag hoppas hoppas hoppas.
tråkigt att ung i fokus ska sluta :(
eller, projektet ska inte sluta, utan vi ska sluta där.
blir utskrivna. yay. typ nej.

lyssnar på Björn Rosenström - Nersprutad på andra långgatan.
de e nice. ehehh.
LISTEN!
sen tänkte jag lyssna på.. love will remain.
och jag väntar på min mami.
och jag längtar till på söndag, då får jag min nya cykel, eheh.
elakt dock att jag inte får använda den nu!! =/
jaja.
nu ska jag inte skriva mer.

I´m free, you are my saviour
I´m free, you are my guiding soul
All I need is you ..


HA EN BRA KVÄLL! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback