Redo för kvällen!

Som rubriken säger, så är jag redo för kvällen!
Nu känner jag mig som en människa när jag inte svettas så himla mycket haha!
Ska bara packa ihop min dricka och sådär, sen bär det av.


Som alla säkert vet redan, så har Michael Jackson dött.
RIP på dig.
Men, det jag inte förstår är att han hinner ju inte dö innan folk hittar på massa elaka skämt om honom?

"De har nu bestämt att Michael Jackson inte ska kremeras. Han består av 86% plast så ska därför återvinnas till plast för kunna under hålla fler barn i form av lego"

Läste det någonstans, och visst även om jag faktiskt tyckte det var lite roligt, så tycker jag ändå det gick jävla snabbt.
Jaja.

Nu ska jag packa ihop mer här sen ska jag invänta tiden :)

Ha en bra kväll gott folk!
Det ska iallafall jag ha! =D

Nathalie


Kommentarer
Postat av: Lilja

RIP Michael Jackson :(

2009-06-26 @ 17:14:50
URL: http://entwilightsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback