snart dags!

Snart åker vi, och jag sitter bara här och väntar in tiden.
Ganska tråkigt, if i may say so.
Men men!

Jag funderar på att ta med mig min bok och läsa på vägen dit.
Rätt tråkigt att bara sitta där i bilen annars haha..

Imorgon ska jag in till stan med Bekke och inhandla en present till Martina. :)
Får se vad det blir för nåt! =)
Tror jag vet redan hehe.
På kvällen ska vi cykla till Trönninge, hem till Martina (som ni kanske förstod)
Blir väl att äta lite mat, dricka lite och bada i hennes pool =D

Nej, nu ska jag röka och dricka vatten! =)
Jag har börjat dricka jättemycket vatten, det är väl bra va? haha.

Ha en fin kväll :)

Nathalie



Tog den bilden i stan igår när jag var med Joacim, tycker den blev fin =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback