Städning avklarad!

Jag säger då det, jag förstår inte varför jag ska lata mig så mycket när det kommer till städning!
Jag mår bara dåligt när det är stökigt, men jag struntar i att plocka iordning efter mig.
Men när jag har städat så känns de mycket bättre när det är rent och fint!
Tror att jag skulle få en allergichock av allt damm som låg här inne om jag inte hade städat nu haha.
Det tog mig två timmar eller något, jag är jätteseg med att komma igång, haha.



Ja, vad finns det att säga mer än att det blev mycket bättre nu? =D

Nu ska jag duscha och hänga upp tvätten, så jag är klar innan vi ska åka till Hampus och Sara! =)

Skriver säkert mer sen :D

Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback