Strandpromenad!

Fjärde gången jag bloggar idag, yay me!
Var ute på stranden och gick med Michelle :)
Det var himla mysigt, det blåste men vad gör det när solen är framme och värmer ändå? =)



Den bjuder jag på =D

Nu sitter jag här och här jättehungrig, mamma håller på att laga mat.
Stuvade makaroner med kötbullar, mums på det va.
Jag var egentligen sugen på spaghetti med köttfärssås, men det hade vi inte hemma tydligen.
Men det gör inget, just nu skulle jag kunna äta en hel häst. Uff!


Vad ska man mer skriva då?

Jag vill åka någonstans.

Ibland önskar jag att man inte behövde oroa sig för pengar,
att man bara kunde ta tåget,flyget,bussen eller båten nånstans,
och tillbringa lite tid varsomhelst.
Spelar ingen roll om man är i Sverige, bara man kommer ifrån Halmstad ett tag,
Visst är Halmstad fint och så, inte det, men man vill ju se mer, menar jag, haha.



Näe, nu ska jag sluta skriva och vänta på maten tänkte jag dåva.
Ha en fin kväll folket.
Skriver säkert mer senare. Om jag kommer på något att skriva vill säga, eheh.

/ Nathalie

Kommentarer
Postat av: Michelle

Bjuder du på den? Det är ju jag som ser ut som fan haha.. TACK FÖR DEN! :P It's payback time hahahah

2009-06-22 @ 23:06:22
URL: http://michelle-h.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback