Uppdatering på hög nivå.

Det blir inte att jag träffar Alexandra idag, då hon har spytt.
Jag känner inte direkt för att bli smittad av något faktiskt, hehe
Så du får krya på dig AlleBalle!

Hm, vad ska man annars göra idag då?
Jag kanske borde städa, det gjorde jag inte igår, eller i förrgår, eller dagen innan dess.
Börjar tro att jag är lite av en slashase, är alldeles för lat för att städa, haha
Men ska väl ta tag i det snart, tror jag iallafall.
Jag måste in i duschen också!

Det fina vädret är här, och jag sitter inne!
Ah, någon som vill följa med ut en runda? =D
Ska ringa Michelle nu och se om hon vill följa med tänkte jag!
Det hoppas jag =)

Det ville hon :D
Så nu ska jag börja göra mig iordning och sådär ja!



FÖRRESTEN!
Om det är någon som kan hjälpa mig med den namn grejen, så säg till!
Det funkar inte för mig nämligen!!! =/


Ha en fin dag!
/ Nathalie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback