Varmt!

Kom precis hem från Eurostop. :)

Vädret är för tillfället lite monligt men det är olidligt varmt ute!
Jag klagar inte på värme, jag älskar värme, men nu känns det mer som kvav värme än sommarvärme.
Man kan knappt vara ute för man blir genomblöt av svett, haha.
Men men, man ska väl vara glad sålänge det inte är kallt längre :)

Alexandra och Jakob ska till stranden senare, och frågade om jag ville följa med.
Kanske gör det, vet inte om jag orkar haha. Dessutom ser det inte ut att vara jättebra badväder,
men det kanske ljusnar upp mot kvällen. Får se hur det blir.

Nu ska jag iallafall gå och diska, sen göra någonting att äta.
Dricka vatten ska jag också göra.
Har blivit en riktig vattenmänniska, förr drack jag jättemycket vatten men sen började jag slarva med det.
Nu har jag börjat igen, vatten är godare än vad man tror, speciellt i den här värmen!

Ni får ha en riktigt bra dag :)

Nathalie

Förresten, så ska jag klippa mig på torsdag! Kom med förslag om frisyrer? =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback