you are my heroine.

Måndag idag. :)
Har varit vaken ett tag, och fixat med bloggen.
Denna nya designen är enklare, tycker jag, men
jag vill ändå ha en egengjord design.
Ska försöka fixa det när jag känner att jag har någon fantasi!

Idag ska jag träffa Alexandra. :)
Och vi har vädret med oss idag!
Tur det haha.
Vet inte riktigt vad vi ska göra,
tror vi ska gå ut och gå!
Vi ska iallafall vara ute, nu när det är så fint så får man passa på menar jag.

Imorgon är det arbetsförmedlingen som jag skrev igår tror jag..
Onsdag vet jag inte vad som händer.. ^^
Torsdag fyller Hampus 2 år, jag tror att mamma hade lite planer på att åka dit, självklart har jag tänkt att följa med!
Man vill ju inte missa hans födelsedag =)

På fredag ska vi hem till Martina och fira henne,
det ska bli massa trevligt tycker jag! =D
Och på lördag skulle antagligen Sara komma hit, hon ville hitta på någonting=)
Dock vet jag inte vad, det får inte kosta pengar iallafall, hah!
För jag får pengar snart, men dom ska jag spara till Liseberg.. I have to! =)

Jag har iallafall saker att göra denna veckan, haha.
Hm.

Nu ska jag fortsätta äta mina nudlar,
sen ska jag in i duschen och så =)
Skriver kanske sen! =)

Ha en bra dag i solskenet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback