Dags för ett inlägg.

Nu har jag inte bloggat på ett tag, endast av den anledningen att jag inte vet vad jag ska skriva.
Nu har jag lite att berätta om så ja nu skriver jag, smart va?

Vet inte om jag har nämnt att min morfar ville att jag skulle börja jobba där, hjälpa till med renoveringen av deras kök, men iallafall, det var precis det jag gjorde i helgen. Rev tapeter, spacklade, och sånt där. Det var faktiskt roligt, jobbigt, men roligt. Sov gott iallafall haha! Har börjat läsa en bok också av Henning Mankell, som heter "Mördare utan ansikte". Det är en Wallander bok, sjukt bra tycker jag.

Idag började min Get Ready kurs på Ung i fokus som håller på i tre veckor, roligt va?
Nej verkligen inte.
För det första så känner jag typ ingen där, för det andra så satt det en svettluktande kille jämte mig och han var obehaglig. Usch säger jag bara!
Men, sånt man får ta när man är arbetslös.
Efter det, så skulle jag möta Carro, så sa hon att jag skulle gå till Bolaget på stora torg för där skulle dom ställa bilen, och dom skulle vara framme efter 10 minuter. Istället stod jag där i regnet i en halvtimme då Carro ringer för att säga att jag ska gå bort till Lilla Torg istället. Haha, blöt och kall och trött och hungrig som jag var lunkade jag bort till lilla torg och mötte Carro, Mange, Fernando och Mikael, sedan begav vi oss till Ida's för att äta. Det blev kycklingsallad, och jag kan ju säga dig att även fast det inte såg mycket ut så blev jag mätt och orkade inte äta upp allt. Men det var inte så mycket kyckling, mest sallad och tomat. Haha.
Iallafall, så begav vi oss sen ut på jakt efter lite grejer. Först in på Kitty's där det handlades en sjal till Mange, sedan gick vi till H&M och där köpte Carro lite smink och sedan köpte hon en present till Mange och så ja. Sen var vi på GC en stund o sen så åkte vi hem till mig så jag kunde diska.
Efter det så körde Mange oss till Getinge så att Carro kunde duscha och göra sig iordning inför kvällen och vi satt och snackade lite skit jag och Carro, sedan hämtade Mange oss och vi gick på bio. "Män som hatar kvinnor"
Sjukt bra var den! Och efter filmen så... ja då skulle matvraken(Killarnaa) äta igen. EFTER Det så körde Mange hem mig och nu sitter jag här trött som en gnu.
Hade tänkt att gå och lägga mig och läsa en stund, kommer nog sova gott inatt. Maha.

Imorgon blir det möte igen, onsdag,torsdag och fredag också.
På fredag kommer dessutom Hampus & Sara hit :D Det ska bli mys, dom stannar hela helgen!


Ja, nu orkar inte jag skriva mycket mer, tar lite på krafterna haha. Men nu har jag uppdaterat mig iallafall..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback