Huvudvärk.

Jag har världens huvudvärk, och det är jobbigt.
Men, det är sånt man får tåla när man ska sluta röka.
Dock har jag väl rökt lite men ändå. Inte alls mycket, och jag vet inte ens själv om jag kommer klara detta.
Ska man ha huvudvärk bara för att man ska sluta med skiten? Det är jobbigt. x)

Idag är det.. tisdag? Ja, tisdag.
Get ready i en och en halvtimme, gick faktiskt snabbt.
Sista veckan nu. Rätt tråkigt faktiskt, kommer sakna gruppen, den är rolig!
Men men. Ingenting varar för evigt. x))

Min cykel är lagad, Magnus lagade den i helgen :D Jäkligt skönt att cykla (även om det är skitjobbigt nu för jag är inte van).
Det ska bli ändring på det.

Jag ska köpa nya skor. 500 kostar dom, men det är värt priset. För dom är så jäkla snygga.
Ny mobil ska jag skaffa också. :)
Ja. Jag kommer vara lika fattig ändå även om jag slutar röka.

Yäyä.
Nu orkar inte jag skriva mer.

See ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback