Måndag tralala

Idag är det måndag.
Jag är trött och hungrig.
Trött p.g.a att jag har vänt på dygnet totalt.
Hatar att inte ha något att göra på dagarna.
Hungrig är jag helt enkelt för att jag inte har ätit än! ^^

Var på Ung i fokus idag, skrev på lappen igen. Hoppas det blev rätt denna gången!
Jag vill verkligen ha mina nya skor.

Sluta röka går ju inte heller vidare bra.
Jag har helt enkelt inte viljan till att sluta, men men.
Nångång ska det väl gå.
Förhoppningsvis (:

Ja. Vad händer annars idag? Typ inte ett skit.
Har jättetråkigt, för en gångs skull liksom ^^
Men det löser sig sa han som sket i vasken.. :P

Jag trodde aldrig jag skulle säga det här, men jag vill fan gå på hockey igen!
Det var faktiskt jätteroligt, spännande, även om jag bara fattade när dom gjorde mål.
Hehe. Ja det lär väl hända någon mer gång! Hoppas jag..

Jag är sugen på att gå ut och festa. Har inte varit ute på ett tag nu, skulle vara roligt. Om man bara hade haft pengar dock =/ Det händer väl nångång i framtiden ja. ^^

Blöhp.
Nu är våren typ här.  :)

Imorgon händer inte heller någonting. Karolina skulle ringa och berätta om praktikplatsen var ledig.
Alltså. nej det händer verkligen ingenting i veckan.
Förutom på fredag, då är det film på ung i fokus. :D
Det enda man kan se fram emot denna veckan. ^^
Om inte något annat dyker upp.

Jaja. Nu ska jag inte skriva mer :)

and i can't sleep without you
and i can't breathe anymore
..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback