Måndag.

Fint väder idag, funderar på om jag ska promenera in till stan sen, och ta bussen hem kanske,
får se hur det blir.

I helgen var Sara & Hampus här!
Det var massa kul, längesen man träffade dom ju.
I fredags kom Bekke & Simon och mormor & morfar och hälsade på, och sen tittade vi på "Så ska det låta".
Jag älskar det programmet!
I lördags var det fullt ös, Hampus han är så energisk, man blir ju nästan trött bara av att se honom springa runt här. Haha.
På kvällen tittade vi på Melodifestivalen och jag säger då det, verkligen fel låt som gick vidare, inte jävla Carolina af Ugglas eller vad hon nu heter.
Vad är det för schlagerlåt, när hon sjunger snälla snälla hela låten?
Jag tror folket röstade på henne för att låten var så kass. Som jag har sagt till många andra, melodifestivalen är helt utflippat.
Men men. Inget man kan göra något åt.
Tycker ändå att Star Pilots skulle gå vidare, inte Carolina.

Igår gjorde vi inte så mycket.
Idag ska jag på kurs och det ska jag hela veckan för den delen.
Byta p-piller imorgon, äntligen!

Måste börja göra mig iordning snart om jag ska hinna haha. Jag är väldigt seg så att säga.
Lägga in lite låtar på mobilen. OM jag hinner så ska jag plocka iordning i mitt rum, men jag kommer inte orka eller hinna för den delen. Så det får vara.

Nej nu ska jag sluta skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback