Onsdag.

En halv vecka har gått på den kursen.
Har väl varit mer intressant men ändå inte.
Suttit vid datorn igår och idag och skrivit CV, dock gjorde jag ingenting idag.. Hade inget att göra, så det var tråkigt haha.

Men men. Nu sitter jag hemma och ska snart städa.
Det var ett tag sen så det ser förjävligt ut i mitt rum, usch!
Kan knappt vara härinne för det är så stökigt haha.
Men det ska det bli ändring på!
Diska måste jag också göra.

Sen tänkte jag kolla på en film som jag laddat hem, My sassy girl heter den tror jag.
Någon romantisk komedi så det är ju min typ av film! =)

Jag vill åka ut på roadtrip. Bara åka någonstans! Med bil. Fast, det får jag vänta med då jag inte har något körkort eller någon bil. När jag fått det så ska jag faktiskt åka ut på roadtrip! Någon som ska med? :)

Boken som jag läser, "Mördare utan ansikte" är grymt bra! Ni borde läsa den, om ni gillar kriminalare anyway.
Sjukt bra är den.
När jag var hos Carro började jag småläsa i hennes bok om Mötley Crue, den verkar också bra, så den vill jag låna av henne haha. Typ om några år då hon redan har lovat massa andra att dom ska få låna den.

Idag när jag och Michelle vandrade in till stan, så gick vi förbi Nyhemsskolan, och jag kom att tänka på att jag saknar när man var liten, gick i mellanstadiet och lågstadiet. Då hade man så himla roligt, och behövde inte oroa sig för någonting.
Eller jo det behövde man kanske men det gjorde man knappt.

Och jag vill skriva färdigt min berättelse. Men jag har ingen inspiration alls, och när jag läser igenom den så märker jag hur mitt skrivande har förändrats sen 3 år tillbaka! Verkligen. Det är lite roligt ändå att läsa något en 16 årig tjej skrev och något som en 19 årig tjej skriver. Man förändras ändå i språket har jag märkt, men det är ju något jag får ändra sen.
Är ju inte som om det kommer bli en säljande roman eller något, men kanske vore roligt ändå att ha det välskrivet.

Nej, om man skulle börja diska och sen städa... Men jag orkar inte, hahaha.
Lägga in bilder på datorn kanske.
Det ska jag göra.
Skriver nog någon annan dag.
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback