Tisdag.

Säger bara en sak. Denna dagen har verkligen krypit fram.
Har haft skittråkigt.

I morse dock skulle jag möta Alexandra i stan vid 8. Hon ringde halv sju och väckte mig.
Jag somnade om och vaknade kvart över sju.
Stressigt där ja.
När vi varit på ungdomsmottagningen så gick vi till ung i fokus. Och sentill Donken.
Sen cyklade jag hem, drack kaffe och hoppades på att någonting skulle hända.
Vad hände?
INGENTING!
Har suttit här hela dan. Finns ingenting att göra hemma hos mig, jag skojar inte.
Och när man inte har något att göra så börjar man tänka, och jag tycker inte om att tänka alltid.
Bläbb.
Klockan är halv sju. Jag vill göra något!
Men vad?
Typ gå ut.
Jag skriver bara onödiga grejer här.
Roligt va?
Imorgon händer dessvärre inte heller så mycket. Tror jag?
Påminn mig isf!

Lionel Richie - Hello
John Farnham - You're the voice


Sköna låtar de där.

Jahapp. Jag är dissad som fan idag säger jag bara.
Nu ska inte jag skriva mer onödigt här.

I've been alone with you
Inside my mind
And in my dreams
I've kissed your lips
A thousand times

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback