Tisdag!

Ännu en dag på denna vecka har gått.
Och ännu en dag har spenderats på get ready kursen.
Idag mådde jag verkligen jättedåligt, hade en stor klump i halsen, det var inte roligt.
Men det blev bättre senare iallafall..

Jag blir så sur på folk som trackar ner andra människor för saker som de inte kan rå för.
Hur roligt tror ni det är för den personen?  Dom kan ju inte hjälpa det.
Visa lite respekt för fan.

Imorgon börjar kursen halv tre. Men jag ska vara i stan vid 10. Möta Carro. :)

Jag har verkligen hängt upp mig på den där saken. Jag fattar inte hur människor kan vara så jävla respektlösa att de skrattar någon rakt upp i ansiktet, det är ju inte så jävla lätt för dom. Det blir ju inte lättare för dom när ni skrattar åt dom.
Jävla idioti. Väx upp...

Nu orkar inte jag skriva mer.
Kanske ta ett bad idag igen? Hade varit nice.
Sen bädda ner sig i sängen och dega.
Yeah. Sounds nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback